Menu

пятница, 8 июня 2012 г.

Інтерв'ю з дизайнерами скрап-студії / Интервью с дизайнерами скрап-студии №6

Сьогодні нам розповідає Scrapmeri:
 
Fleur
У вас наметилась премия на работе. Потратите на скрап или на другую вещь?)
Якщо б мені хтось сказав два роки тому, коли я ще не була знайома із скрапом, що я буду витрачати на нього не тільки премії, але й пів зарплати, я б не повірила.

СОЙКА
Питання таке:для кого з Вас скрап став професією?
А для кого лише хобі?
В мене є основна робота - я працюю в аграрному інституті. А скрап - це лише хоббі, звичайно я б була дуже рада як би він став моєю професією, але чесно кажучи не дуже вірю в те, що це можливо, особливо в такому маленькому містечку, як я живу.

Soniachna
В мене таке запитання. Багато хто з нас має роботу, домашні справи і на скрап залишається час ввечері чи й уночі. І от, коли ви, цілий день потративши на різні справи, та поскрапивши нарешті вволю, лягаєте нарешті спати, в тепле ліжечко, і вже засинаєте, і в цей момент вам приходить в голову геніальна! скрапова ідея - ви встанете з ліжка, щоб хоча б її записати, а то й зреалізувати негайно?;)
Я справді скраплю ввечері, який плавно переходить в ніч. І звичайно ідеї можуть приходити коли я в теплому ліжечку, але я не встану з ліжка, тому що коли ідея справді достойна, то я її можу виношувати і декілька днів, і записувати її не треба.

Iverova
Девочки, вам бывает стыдно за ваши открытки?))
Ооо, буває. Якщо мені откриточка не подобається то я її нікому не показую і засуваю далеко в ящик.

Кася
Чи були ви настільки незадоволені своєю щойно виготовленою листівкою, що аж хотілося її порвати?
Було таке, і порвала, думаю що в більшості таке буває.

Sasha
Что для вас участие в ДК- повышение самооценки или логическое продолжение творчества? Всегда ли вы критично оцениваете работы участниц своими комментами или всё-таки снисходительны даже к реально "детским" апликациям?
Коли тебе запрошують у ДК чи відбирають на основі конкурсу - це дуже приємно, розумієш що твої роботи цінять, і що вони дійсно чогось варті. Але тепер коли я є в ДК я розумію, що це, можливо на трошки вищому рівні, але все ж продовження моєї творчості.
Не можу сказати що я критична до робіт які беруть участь у завданні, я взагалі по натурі така людина, яка завжди переживає щоб когось не образити, тому в більшості випадків я підтримую учасника.

Евгения
Скольких известных дизайнеров Вы можете назвать?
Їх можна незліченно перечислювати, і звичайно я можу багато й незнати талановитих скрапмайстринь, але назву тих що дуже люблю читати: Кристина - august, Enczowo, Лера, Stasy Cohen (дуже люблю її сторінки), Оля-Pastla, Karola і багато інших.

Іванк@
Скажіть, чи важко бути дизайнером,наскільки це для Вас важливо,і чи буває таке що зробивши листівку для конкретного завдання хочеться її переробити,наскільки Ви самокритичні???
Не можу сказати, що дизайнером бути - це важко, точніше це дуууже відповідально. Я дуже самокритична, і коли роблю роботу для ДК то довго її продумую, завжди переживаю чи вона сподобається, і звичайно буває і так що зробивши листівку для ДК , якщо вона мені не подобається, я роблю нову.

NusikВы набираете в инет магазине материалы в корзину. Ваша реакция, когда вы видит, что больше половины того, что набрали, уже нет в наличии?=)))
Ох, я дуже злюсь! Приходиться все вибирати по новому.

майя
Мені дуже подобається скрап, в*язання, шиття іграшок, декупаж, робота з солоним тістом, айріс фолдінг, вишивка, виготовлення прикрас,іграшки Тильди, панно, ізонитка, квілінг, виготовлення шкатулок, магнітів, прихваток і гольничок, кусудами, орігамі, в тому числі і модульне,холодний фарфор, годинники своїми руками.... Вибираючи між новим одягом і дироколом, я, звичайно, виберу дирокол. Або новий штамп, або стрічку чи гудзик. Коли чоловік запитав, що подарувати мені на день народження , я сказала штамп М.Стюарт. З цього випливає запитання: до якого лікаря мені звернутись?
О я б теж хотіла знати до якого, в мене ті ж симптоми)

 Вдалих вам вихідних, друзі!

5 комментариев:

  1. Марічка - Scrapmeri. Дякую за відповідь,дуже цікаве інтерв'ю получилось.
    Успіхів на посаді дизайнера! :)

    ОтветитьУдалить
  2. Цікаво було почитати!!!!!дякую за відповіді!!!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Супер, цікаво було почитати!

    ОтветитьУдалить
  4. очень интересное интервью!!!! думаю каждая вторая а то и первая из нас болеет этой болезнью))) я хоть и новичек в скрап мире, но уже заболела и муж видя это на 8е марта подарил мне мой первый дырокол))) и если нужно меня задобрить очень сильно - то первое дело он ведет меня в магазин где продаются скап штучки))) ох люблю его)))
    а ваши мужья или парни так тоже поступают?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. мій також дарує на день народження різні скрапштучки)))

      Удалить