Menu

пятница, 5 августа 2011 г.

Увага! змінені умови замовлення іменних штампів

Дорогі читачі та замовники,
Від сьогодні, 4 серпня, умови замовлення іменних штампів змінені.

Іменні штампи коштуватимуть як і будь які інші - 2 грн за 1 кв. см і на них діятимуть знижки!
Проте розробка макетів коштуватиме 50 грн.
Розробка включає 4-5 макетів та до 3 виправлень.
Кожен наступний макет коштуватиме 10 грн.


Будь ласка при замовленні не забувайте вказувати весь текст, який має містити штамп, його приблизний/бажаний розмір, ваші побажання щодо наявності рамок, завитків,квіточок, малюнків, стилю, шрифтів, форми(квадратна, овальна, кругла)

Термін розробки штампів 2-7 днів
Термін опрацювання замовлень 1-4 дні
Термін виготовлення штампів 1-4 робочих дні після передоплати

Також змінились дні відправки замовлень: їх тепер 2:
п*ятниця та понеділок

Будь ласка, пам*ятайте: Ми не продавці, ми - виробники, тому для опрацювання, розробки та виготовлення товару нам йде більше часу, ніж просто відправити товар зі складу.

Ми дуже щасливі, що ви - наші клієнти, такі приємні, прості і добрі - з кожним із вас нам затишно і комфортно працювати! Саме ви робите нашу роботу радісною!

3 комментария:

  1. Мар'яна,мне нужны текстовые штампы, могу ли я прислать уже готовый файлик с надписями, в каком формате и как будет рассчитываться стоимость? как для именных? спасибо большое! Ирина.

    ОтветитьУдалить
  2. Так, Ірочка, можете надсилати мені на пошту - про все детальніше - в приватній переписці, ок?

    ОтветитьУдалить
  3. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ОтветитьУдалить